2013. szeptember 4., szerda

Autumn/ Winter Hair Challenge

„Itt van az ősz, itt van újra...” – mondja Petőfi.
Eljött az összebújós, puhatakarós, pulcsis és kakaót szürcsölős esték ideje, így én is úgy gondoltam itt az ideje változtatni.
Észrevettétek már, hogy minden évszak váltás olyan, mint az új év? Ígéreteket, fogadalmakat teszünk, aztán vagy betartjuk vagy nem.
Tavasszal a nagytakarítás, nyáron a "majd én leszek a legszexibb a strandon" challenge és társai.
Kisebb nagyobb időszakonként szükségünk van egy kis változtatásra.


Én idén ősszel úgy döntöttem, hogy levedlem a tipikus ombre hajamat (természetesen nem azért, mert már a csapból is ez folyik...ááá nem :D ) , de igazából én még azok közé tartoztam, akiknek meg kellett magyarázni a fodrászuknak mit is jelent ez a szó...természetesen jöttek a WTF? tekintetek és a "évek óta festett sötétbarna hajból? Ááá nem vállalom be..." mondatok. Én nekiálltam itthon, mivel magamban jobban bíztam, mint a WTF fodrászokban :D Nem volt teljes a siker, de imádtam.
Aztán eljött az az idő, amikor már az 50. ember jött velem szemben olyan hajkoronával, mint az enyém...na akkor jöttem rá, hogy ideje változtatni.


Vissza nem szerettem volna festeni, mert ha már egyszer megküzdöttünk (én és a hajam) a festék eltüntetésével, akkor kár lenne érte.Ezért döntöttem inkább úgy, hogy természetesebbé varázslom az ombre hajam, sötétebbé (akár csak a téli napok), és úgy gondoltam jót fog neki tenni egy kis festék réteg is.
Így lett belőle ez: :)

Before



After
xoxo

Dorothy

Follow me:
Nektek mi a véleményetek a nagy őszi/téli/tavaszi/nyári változásokról? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése