2015. január 3., szombat

Visszatérés/2015 Fogadalom


Először is szeretnék mindenkinek Nagyon Nagyon Nagyon Boldog Új Évet kívánni!
És ha már új év...
A legfontosabb dolog, ami a fogadalmak kapcsán eszembe jutott a blogom és a Youtube csatornám.
Talán minden Youtuber és blogger életében eljön egy olyan időszak, amikor vagy ötletek hiányában szenved vagy éppen önhibáján kívül nincs ideje vagy nincs lehetősége kiélni kreativitását.
Nálam ez az időszak most volt. Önhibámon kívül és igazából a saját hibámból is nem tudtam foglalkozni sem a bloggal sem a videózással.
De mivel a Youtube videók nézésével nem tudok leállni (szerintem ezzel vagyunk így páran :) ) egyre erősebben, hónapok óta foglalkoztatott a gondolat, hogy folytatnom kell!
És jött az új év...


Mindenki fogadalom, fogadalom hátán...de nekem az első és talán az egyetlen fogadalmam az volt...
FOLYTATNI FOGOM!
A bő egy évi kimaradásom oka eléggé összetett (költözés...megtalálni a tökéletes helyszínt a videózáshoz.../ami asszem még ma sem teljesen tiszta/stb.). De úgy döntöttem nem érdekel semmilyen hátráltató dolog és kifogás /amit persze csak én gyártottam/, ezt szeretem és akarom csinálni!!!

Nem akarok ígérgetni semmit, mert még alakulóban vannak a dolgok, de egyenlőre úgy tervezem, hogy a fő vonal a Youtube csatorna lesz, ahol SMINK, DIY, TAG és talán még VLOG videók is lesznek.
Természetesen mindent meg osztok majd itt is a blogon, ahol szöveges termékbemutatók is lesznek, ha lesz rá igény.

Nagyon nagyon szeretném megköszönni mindenkinek, aki eddig kitartott itt és Youtube-on is. 2015-ben teljes erőbedobással újra itt vagyok, mert nem tudok enélkül élni!

xoxo

Dorothy

Ha bármilyen ötletetek van a bloggal vagy videókkal kapcsolatban bátran írjatok itt kommentben vagy a Facebookon!

Follow me:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése