2015. január 4., vasárnap

Pink Panda Haul


Mivel azok közé az emberek közé tartozom, aki minden ajándékozós ünnepnél tudni akarja, hogy mit fog kapni, de ugyanakkor gyűlöli is, /mert hogy lehet ilyen mindenki, hogy nem tud meglepni/ mert a meglepetés számomra ismeretlen fogalom. =)
/tudom, tudom egy velejéig gonosz dög vagyok/ De úgy vagyok vele, ha valaki már mindenképp venni akar nekem valamit, akkor olyan dolog legyen, amire valóban szükségem lehet vagy éppen szeretném.
Így volt ez idén karácsonykor is...Drága egyetlen anyucikám, nem tudta eldönteni, hogy mivel lepjen meg, így hát összekötöttük a kellemest a hasznossal és rendeltünk a pinkpanda.hu-ról.
Régóta szerettem volna rendelni (bevallom először magamat akartam meglepni =P ).




Lássuk is a termékeket. 3-at én rendeltem, 2 pedig ajándékként jött, melyből az egyiket én választhattam ki.

1. Makeup Revolution Iconic 3


1.890.- Ft



Ő volt az első választásom, amin szinte gondolkoznom sem kellett hisz mindannyiunk által imádott Urban Decay Naked3 palettájának copy változata mindössze 1.890.- Ft-ért.
Pozitív csalódásként ért, hogy mind a 12 szín rettentő pigmentált és bőven elég egyszer belenyúlni az ecsettel. Ez meglepett, mert az Essence és Catrice paletták, melyekhez mostanában hozzá voltam szokva...szó ami szó...nem egyszer belenyúlós paletták...

vakuval

vaku nélkül


 2. Makeup Revolution Atomic Shade Lipstick
Make It Right


690.- Ft

Ő volt a második választás, hisz mindenütt kerestem a tökéletes lila rúzst...és itt megleltem mindössze 690.- Ft-ért. Róla is elmondható, hogy nagyon pigmentált, krémes állagú és könnyen kezelhető rúzs. Nézzük is a képeket!






3. Makeup Revolution Blush
Love


690.-Ft

Hát igen...nem is én lennék...annyira örültem az ajándékoknak, hogy bontásnál sikerült megreptetni a kis drágát.... =((((
De mindennek van pozitív oldala, így legalább csinálok Nektek egy "Összetört a pirosítód/szemhéjpúdered?" videót! =)
Ennek a kiválasztása elég nehéz volt, mert narancssárgásabb pirosítót szerettem volna a sok rózsaszín mellé...de egy óra után feladtam és ezt találtam a kép alapján legjobbnak. /na jó hazudok, rányomtam erre két "basszuskulcs nem igaz, hogy nem találok normálisat" között/
Asszem annyira nem is lőttem mellé, bár ez tényleg iszonyatosan pigmentált szóval nagyon óvatosan kell vele bánni különben bohócos lehet a végeredmény.


4. Plusz ajándék
Makeup Revolution Kajal Szemceruza Black


990.- Ft

Ő volt az első plusz ajándék, őt én választhattam ki. Őszintén szólva én nem nagyon használok szemceruzát, azaz inkább elég ritkán, de úgy gondoltam jól jöhet még bármire. Még csak a kezemen próbáltam ki, de annyit el tudok róla mondani, hogy nagyon erős fekete színe van és dörzsölés hatására is nagyon nehezen jött le. Szóval pozitív.



5. Plusz ajándék
Konad Hologram 3D Nail Sticker Aloha


890.- Ft

Róla nem igazán tudok még mit mondani, hisz még nem próbáltam, de majd nyáron mindenképp szeretném kipróbálni.

Összességében egyáltalán nem csalódtam a Pink Pandában sőt, teljesen pozitív a véleményem gyors a szállítás és elfogadható áron kaphatunk jó minőségű termékeket. Biztosan fogok még rendelni.

xoxo

Dorothy

Follow me:


Ti rendeltetek már a Pink Pandától? Ha igen mi a véleményetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése